dag 12 - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van Hein en Thea Woltjer - WaarBenJij.nu dag 12 - Reisverslag uit Mammoth Lakes, Verenigde Staten van Hein en Thea Woltjer - WaarBenJij.nu

dag 12

Door: Hein

Blijf op de hoogte en volg Hein en Thea

31 Mei 2015 | Verenigde Staten, Mammoth Lakes

Wederom niet te laat opgestaan. Dat kon ook niet anders want het was alweer bijzonder heet en dus stond de airco op vol. Daar slaap je een bepaald deel van de nacht wel doorheen maar uitslapen is er niet bij. Heerlijk ontbeten in de saloon. Stove pipe wells stelt echt niets voor en is een plekje eenzaam in de woestijn. Er is werkelijk(behalve natuurschoon, waar wij voor komen) niets te beleven. De mensen die er wonen en werken zijn echter dolenthousiast! Het schijnt ook nog de the hottest place on earth te zijn... Dat zeiden ze in Las Vegas trouwens ook......maar kennelijk om andere redenen...
Vandaag was het iets minder warm dan gisteren(waarvan de locals al zeiden dat het niet(!) warm was...)
Hebben tijdens de reis de krater Ubehebe aangedaan. Wat een bijzonder verschijnsel zeg! Indrukwekkend om eens te zien.
We kwamen door gebieden waar amper mensen waren. Voor het eerst een uur gereden voordat we weer eens tegenligger tegenkwamen! Ook heel bijzonder.
Het landschap ging weer langzaam over van woestijn naar groene bergen met veel sneeuw op de toppen. Weer een paar mooie plaatjes geschoten! Moeilijk te bevatten soms, 's morgens schroeiende in de woestijn, 's avonds weer een trui aan omdat het frisjes is.
Het was weer een prachtige dag, we vermaken ons nog steeds opperbest.
Morgen richting yosemite park waar we weer een dag blijven.
We kijken er alweer naar uit!!